Om tre timmar sitter jag på tåget sydväst

Slut slut slut. Min hjärna fungerar inte riktigt. I går for fröken Siljan, lillfotografen och jag på en roadtrip till Östersund där vi gjorde tre invecklade intervjuer. Efter elva timmar kom vi hem igen. Väl hemma skulle jag förbereda (morgon)dagens intervjuer, men somnade i soffan med anteckningsblock och penna på magen...

I dag har det fortsatt. Intervjuer hit, research dit. Men snart ger jag upp för dagen. Min hjärna fungerar inte riktigt (sa jag det?) och om knappt tre timmar lämnar jag den här staden och åker till Dalarna i några dagar.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha det så bra i Dalarna Joppe, förstår att du längtar efter familjen :) kram

Postat av: Ida

Braaa Joppe! :)

2009-09-16 @ 22:08:16
Postat av: barajagjohanna

Annika: Tack. Vi ses snart. :) Kram



Ida: Yeeeah. Men det är massa kommundiariegrejer och rättegångsgrejer torsdag-fredag så jag är inte direkt ledig. ;P

2009-09-16 @ 22:47:24
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback