Och nu tänker jag lämna det bakom mig


Allt jag fick se av Miley Cyrus.


Två dagar i London innehållande en tv-intervju och en round table-intervju blev till blott fem minuters telefonintervju. Telefonaren skulle från början vara en kvart. Efter flera turer med olika information ringde Disney mig en timme innan intervjun och hade ont om tid. De varnade de för att intervjun kunde bli 6-7 minuter. Väl på tråden var de tvungna att bryta samtalet efter 5 minuter. Deras krångel hit och dit gjorde mig stressad. Jag fick ägna kvällen åt att först ställa om mig och förbereda en längre intervju än vad som vad tänkt, för att tio minuter innan samtalet tänka om och förbereda en kort intervju. Som blev ännu kortare än jag trott.

Och nu har de mage att påpeka för mig att det störde att jag antecknade under intervjun.


Kommentarer
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Klaga över att du antecknade? Fjantigt av dem.

2010-04-22 @ 17:19:43
Postat av: barajagjohanna

Niklas: Minst sagt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback