Kvällens tips

Till final: Eric Saade och Kalle Moraeus & Orsa spelmän
Till andra chansen: Andreas Johnson och Highlights & MiSt


(Andreas Johnson skulle dock lika gärna kunna ta finalplatsen istället för männen från Orsa. Och Anna Maria Espinosa och Pauline är troligen med och fightas om platserna också, även om de inte håller måttet.)

Alltid är det lika jobbigt att tippa. Tipset den här gången är faktiskt också vad jag personligen tycker, men eftersom jag har så bra smak borde ju resten av människorna också förstå vilka som ska gå vidare. Nåja, det kan gå hur som helst och jag kommer avsky det här inlägget om jag har fel. Men jag hoppas på dalmasarna, patriotisk som jag är.


Kommentarer
Postat av: Pia

Håller med dig.

2010-02-13 @ 19:25:44
Postat av: simon

väldigt kul att Eric gick vidare eftersom han gått samma linje och skola som jag går nu :)

2010-02-13 @ 21:42:10
Postat av: Camilla

Hur söt va inte Eric Saade? Himla bra låt och jag är mer än nöjd att han gick vidare. Kram Johanna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback