Vägarna korsades på Gullmarsplan


De dagarna som min sambo jobbar natt träffas vi inte över huvud taget. När jag kommer hem har han precis åkt till jobbet. Jag vaknar till någon gång vid halv fem när han kommer hem, men det är allt. Att bo ihop men inte ses känns en aning märkligt.

I dag var jag på väg hem ungefär tio minuter tidigare än vanligt. När jag satt på tunnelbanan mot Gullmarsplan norrifrån, satt sambon på bussen mot Gullmarsplan söderifrån. Och där, när han hoppade av sin buss och jag precis skulle hoppa på min, möttes vi. En puss, och hejdå, vi ses om fem dagar.

Kommentarer
Postat av: Fröken Siljan

Usch, vad sorgligt det där lät! :S Men sen är han ledig och då hinner ni ses!<3

Postat av: Kristina

Hej

Åh jag känner igen mig i det där. Ska det verkligen vara så? ska man gå runt varandra, är det normalt? har andra det så?



Lycka till med allt!

www.3tjejer.se

2010-02-17 @ 21:00:06
URL: http://3tjejer.blogspot.com/
Postat av: barajagjohanna

Fröken Siljan: Just nu tycker jag mest att det känns komiskt. Det tyckte vi nog båda på Gullmarsplan...



Kristina: Uppenbarligen har andra det så. ;)

2010-02-17 @ 21:33:13
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback