Utan alla mina miljoner saker är jag fri

Alla mina ägodelar är utplacerade hos en kompis i Sundsvall och hos mina föräldrar i Falun. Att ha flyttat ur en lägenhet och lämnat ifrån mig nycklarna, att ha lämnat alla möbler, porslin, husgeråd, kurslitteratur, romaner och filmer på olika ställen och vara utan en egen lägenhet känns faktiskt enormt befriande. De närmaste fyra månaderna ska jag jobba i Stockholm. Sommaren vet jag varken var jag ska befinna mig eller vad jag ska göra. Hösten ska tillbringas i Sundsvall och nästa vår är oklar och kommer nog så vara ett tag. Just i detta nu känns det därför som att utan alla mina miljoner saker är jag fri. På något konstigt vis.


Kommentarer
Postat av: Camilla

En härlig känsla och fan vad du har förtjänat det.

Postat av: Annika

Härligt! Det är lite samma känsla som man har när man är ute och reser. Önskar man kunde fånga den och ha kvar den.

2010-01-30 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback