Gårdakvarnar och skit

 


Ja, visst är Gotland fint. Hela tiden blir jag hänförd över landskapet, havet och blommorna. Ett antal gånger har jag tvärnitat längs vägen för att jag sett något jag bara måste fotografera. Jag har kört från Visby och ner till den södra sidan av ön, och upp till de nordligaste delarna och så till Visby igen. Nu har jag lämnat ifrån mig min hyrbil och stannar i Visby till jag flyger hem på fredag. Hur jag ska hinna med alla mina jobb från den här ön är en gåta... Jag har svårt att sortera tankarna och intrycken. Har för mycket att göra.

Lyxigt att resa på arbetstid? Ja. Och nej.
Jo, det är skithäftigt, faktiskt. Men nu längtar jag hem.

Kommentarer
Postat av: fröken Siljans Grandmother

Du är sååå priviligerad....fantastiskt yrke du satsat på!!!

2010-06-30 @ 21:04:21
Postat av: barajagjohanna

fröken Siljans Grandmother: Ja, det är jag. Men du anar inte hur ensamt det är...

Postat av: Fröken Siljans Grandmother

Jo, det blir nog väldigt ensamt ibland.....

2010-07-01 @ 08:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback