Now I wish my English would be better

Caroline af Ugglas, Blondinbella, Markoolio, Elin Lanto, Fredrik Wikingsson och alla andra kändisar jag har intervjuat kan slänga sig i väggen. Nu gör jag någonting så mycket större.

Jag ska intervjua Miley Cyrus (Hannah Montana) inför hennes nya film. Bland vår målgrupp är hon större än man kan föreställa sig, hon är enorm, gigantisk! Och nej, det blir ingen telefonintervju. Inte heller besöker hon Sverige. Däremot kommer hon till London för att träffa pressen. Och jag åker dit, jag åker till London. Jag åker till London i jobbet. Ensam. För att intervjua Miley Cyrus. Joråsåatte...

(Om jag är nervös? Jag kommer troligen skaka, få tunghäfta och inte kunna ta ett ord på engelska!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Gissa om Emelie(min dotter) blev avis när vi läste detta =) Häftigt !Det går säkert jättebra!!



2010-03-30 @ 20:13:40
Postat av: Therese

OJ! Häftigt! Miley Cyrus är min dotters stora, stora idol och hon missar aldrig Hannah Montana på Disney Channel och hennes musik spelas nästan jämt här. Hon blev så imponerad när jag berättade det.

Tror inte du behöver oroa dig för engelskan det kommer gå jättebra. Låter hur kul som helst.

Postat av: Veronika

Det är en riktig världsstjärna ju. Men det ska säkert gå bra. :)

2010-03-30 @ 21:25:37
URL: http://pugillaria.wordpress.com
Postat av: barajagjohanna

Haha, en kompis lillasyster blev också helt tokig och skrek när hon fick höra att jag skulle träffa henne. Så av reaktionerna har jag förstått att hon är jäääääättestor. Det blir överdrivet mycket research för att jag ska känna mig trygg, tror jag bestämt... :)

2010-03-30 @ 21:28:36
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Fröken Norrlandsleksing

Shit! Fan va roligt för dig! Att få åka till London bara så där. Min praktikplats har mycket att lära från din! :D

2010-03-30 @ 23:26:43
URL: http://leksingen.blogg.se/
Postat av: Camilla

F-n vad glad jag blir för din skull, rent ut sagt. Vilken utmaning och chans. Förstår om det pirrar i magen men att vara nervös är bra, det kommer omvandlas till något riktigt bra när du väl är på plats i London.

2010-03-31 @ 00:14:07
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Pia

Häftigt. Matilda och Joel vill gärna ha en autograf om det går.

2010-03-31 @ 17:08:39
Postat av: barajagjohanna

Fröken Norrlandsleksing: Ja, ni kanske också behöver en intervju med henne? ;)



Camilla: Jag hoppas det. Det blir som sagt lite extra mycket research...



Pia: Jag tror det kan bli väldigt svårt, tyvärr. Jag kommer troligen inte få träffa henne, utan det är massor av journalister som får göra intervju tillsammans.

2010-03-31 @ 21:28:07
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback