Med fyra tomma dagar framför mig

Ute skiner solen. Det är ganska varmt, gräset har blivit grönt och knopparna har hunnit växa ut en del. Dessutom luktar det faktiskt nästan som sommar. Och om en timme går jag på en fyradagarsledighet. Fantastiskt!

Vad jag ska göra på mina fyra lediga dagar har jag dock ingen aning om. Jag har ju ganska lätt att bli rastlös och krypa på väggarna, så jag ska försöka fylla dem med lite meningsfulla saker. Om jag får välja, under de förutsättningarna att sambon jobbar och att det fina vädret ska försvinna, kommer det bli utflykt med syster och systersöner i Falun, intensiv pratkonferens i Uppsala, fikadejt i Stockholm och däremellan lite lugn-och-ro-läsning.

Eller så blir det fyra händelselösa dagar i Stockholm. Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Angie

Hör av dig om du har tid för en fika med mig! :)

2010-05-13 @ 12:10:23
Postat av: barajagjohanna

Angie: Nu är jag i Falun, men jag är snart tillbaka. Om inte annat kanske vi skulle ta en lunch någon dag?

Postat av: Angie

Absolutely! Hör av dig :)

2010-05-14 @ 09:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback