Kissat på kolsvart toalett i en vänthall


Nyköpings tågstation, 22 maj 2010


Att vara ensam i en främmande stad kan vara ganska trevligt. Faktiskt. Särskilt när vädret är som det var i dag – mestadels blå himmel. Jag har haft ett litet äventyr i dag. Ätit pizza ensam på en kvarterspizzeria. Smutsat ner byxorna med jord och lera. Lusläst Kupé på SJ-tåg och sovit på Swebus-buss. Kissat på kolsvart toalett i en vänthall. Suttit på ett berg och njutit av solen. Fotograferat klättrare.

Utanför ett litet samhälle, som i sin tur ligger ett par mil utanför Nyköping, befann sig nämligen ett gäng barn och några vuxna för att klättra i berg. Och dit tog även jag mig för att skriva om det.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Inte illa ... Vilken dag, önskar jag kunde varit med på ett hörn.

Postat av: IdaHoo

Cool bild baby! :)

2010-05-23 @ 17:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback