Bli min, Franck!

Min förälskelse till Franck är större än vad jag skrev sist. Snart är boken slut, och åh, vad jag skulle vilja byta plats med Camille. Franck är... spännande, han är speciell, han är kock och duktig på att laga mat och dessutom han är otroligt omtänksam utan att folk egentligen tänker på det. Han bara är sådan, att han tänker på andra.

Ur Tillsammans är man mindre ensam:

"Franck vände sig om. En biff? Men hon hade ju inga tänder...
När han förstod att det var till Camille blev han än mer förvånad.
De kommunicerade med tecken:
- Till dig?
- Jaaa, svarade hon och nickade.
- En stor biff?
- Jaaaaa.
- Har du slagit i skallen?
- Jaaaaa.
- Hörru! Du är hur söt som helst när du är lycklig, vet du det?"

Kommentarer
Postat av: Linnnn

Du har fått mig så nyfiken på din man, att jag var tvungen att köpa boken myself. :) (Psst! Har Franck någon han skulle kunna presentera för mig, tror du? Så att jag också kan bli förälskad, menar jag. *flin*)

Postat av: barajagjohanna

Linn>> Vad roligt att du köpt boken! Jag har svårt att beskriva den... den är inte som andra böcker. Den har ingen handling, ingen direkt början och slut och händelseförlopp som andra böcker. Men den är jättebra, speciell, unik! Och du! Franck är min man. ;) (Eller Camilles tror jag.) Och jag vet tyvärr inte om han har några vänner att presentera, Philou är nog ingen bra idé. Läs boken nu!

2006-08-04 @ 20:40:56
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag håller med om att Franck är lovely! (eller adorable som man nog säger på franska hihi) Har precis läst ut boken och den var riktigt bra. Speciell som du säger, men så bra personporträtt!

2006-08-04 @ 20:56:17
URL: http://linnnis.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

Linnea>> Il est vraiment agréable, det är vad jag skulle säga om Franck! :)

2006-08-04 @ 23:22:07
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback