Å LIF...

32676-373Det är märkligt hur en bra hockeymatch med rätt resultat kan göra hela ens dag. Och det är jobbigt hur ett dåligt resultat kan förstöra hela ens dag.


Fan Leksand. Första perioden lekte de med nollåttorna och kunde haft ett övertag på minst 5-0. Men puckarna gick inte in och istället ledde de med endast 2-0, som Hammarby vände till 2-4, som Leksand till vår lycka kvitterade till 4-4, men som till slut blev 4-5... Fan.


Jag hade självklart, förutom Leksandshalsduken, Frankriketröjan på mig, eftersom jag tycker att det är så roligt att Pierre-Edouard Bellemare spelar i Leksand. Fransos. Uppvuxen i Paris. Nästan jämngammal med mig. Och snygg. Grr.


I en intervju säger Bellemare till fansen:
- Tack för att ni sjunger nationalsången för mig, det är så häftigt! Jag vet att hockey är stort i Leksand och jag kan inte fatta att ni sjunger det här för mig. Det berör mig väldigt ska ni veta!
Klacken sjöng nämligen den franska nationaldagen för honom i första matchen. Riktigt häftigt.

Kommentarer
Postat av: F

Att vara timråsupporter är positivt i dessa tider. Du får byta till oss om du vill ;)

Postat av: Nina

Hej! Vad kul att du svarade på "idolfrågan! kom och titta på resultatet och passa på att svara på "foundationfrågan=)

//Nina

2006-10-12 @ 07:02:13
URL: http://ninak.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

F>> Jag förstår att det är härligt att vara Timråsupporter just nu. Men sorry, att byta lag finns liksom inte i världshistorien.

Nina>> Okej...

2006-10-12 @ 08:16:45
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback