Vanligaste frågan: har du ont?

Svaret: Nej! Ryggen mår bra. Jag känner knappt av ryggen längre. Den slutade att göra ont ungefär två veckor efter att jag kommit hem från sjukhuset. Det är klart att kroppen inte klarar av alla rörelser ännu och det är klart att alla rörelser inte är så sköna  - men ryggen är ganska bra på att säga ifrån. Men nä, ryggen gör inte ont, däremot blir den trött när jag har suttit, legat, gått eller stått (ja, varit stilla i samma position helt enkelt) för länge. Gör det ont någonstans så är det i benen. Men det är ingen fara. Sluta dalta vafan.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Måste ju få dalta lite när du har gått igenom en så stor operation ju!!! Och vad skönt att ryggen inte gör ont längre!!

Postat av: Anna

Ingen vågar skriva nåt... det är inte ett dugg synd om dig Johanna :)! Ta och kom och hälsa på mig snart vet ja!! KRAm

2007-04-15 @ 16:05:50
Postat av: barajagjohanna

Cicci: Ja, lite daltande kanske, men inte för mycket. Ryggen har inte gjort ont de senaste tre-fyra veckorna, det är som sagt bara trötthetskänslor jag får. Inte så små ibland visserligen, men jag klarar mig. :)

Anna: Haha, näpp! Ja, jag tänker komma och hälsa på dig snart, det kan du ge dig på!

2007-04-15 @ 16:07:24
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback