Rim från kundtjänstmedarbetare, trött på folk som är arga på MIG för att DE reser bort över jul och glömmer sin PIN-kod hemma...

Du som din mobil är kär
se till oss som kundtjänst är
det är inte vårat fel
om du tappat bort din tel

Ska du bort och fira jul
packa smart och ha det kul
glömma koden, I don't care
stör mig ej, min gran jag klär

Om du inte kan din kod
kan jag bara ge ett råd:
leva utan telefon

kan va nyttigt, kära fån

Koder skickas hem till dig
är du bortrest, bryr jag mig?
Förvara koder säker plats
vänta nu, nu tar jag sats:


Folkbokförd i Kalmar län

ber du mig på bara knän:

"Skicka koder till Kungälv"
"Nej", jag svarar, SKYLL DIG SJÄLV!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha :) ball

Postat av: Ida

Hahaha! Faan vad störd du är min underbara törnrosa, tihi!

2007-12-22 @ 15:22:01
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Postat av: Veronika

Fint. Kanske kan bifoga rimmet till koden. :)

2007-12-22 @ 16:06:52
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: tinatoon

Hahahahahahaha, jaaaaaa, gör som Veronika säger o bifoga rimmet med koden, hahahaha! :D

2007-12-23 @ 12:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback