Inte på topp

Igårkväll la jag mig tidigt (för att vara jag). Jag var nämligen helt galet trött och hade lite huvudvärk. Imorse vaknade jag med lätt huvudvärk. Struntade i det, gick en sväng på stan och åkte hem till föräldrarna och fick lunch.

Mådde inte klockrent trots mat - förutom huvudvärken frös jag och var allmänt trött och hängig. Jag la mig i min gamla säng i föräldrarnas gästrum, under det tjocka täcket med kläderna på. Jag sov i två timmar. När jag vaknade var huvudvärken kvar och jag kände mig varm och fortfarande lite hängig. Jag klev upp med rufsigt hår och mascara under ögonen. Fick lite fika. Kände mig inte mycket bättre, mest på grund av huvudvärken, men ändå bytte jag om till träningskläder och åkte och körde ett styrkepass. Knäppt? Kanske. Men det var skönt att träna. Jag är lite piggare, men den lilla huvudvärken har inte släppt och jag känner mig inte på topp.

Det är inte kul att vara såhär loj och hängig när jag ska åka till England om två dagar...

Kommentarer
Postat av: Camilla

LONDON! Nära nu. Ja men då får du krya på dig massor hemma nu så ska du se att du får massa ny energi till resan.

Postat av: Ida

Bamsestor kram gumman!

2008-07-07 @ 20:41:50
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/
Postat av: Sara

I säng bums med en kopp te och något sött! Krya på dig innan resan!

2008-07-07 @ 21:27:04
URL: http://frenchcreme.blogspot.com/
Postat av: C.72

Det där låter ju som en bekynnande förkylning eller nåt sånt.

Trist med tanke på Londonresan. Som Sara sa ; I säng bums med nån söt så ska du se att det ordnar sej. ;)

Kramar

2008-07-08 @ 00:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback