Bra dag!

Vilken dag och vilken kväll! Legat på luftmadrass på bryggan och läst. Plaskat med bäbis i vattnet. Fått färg. Varit på Harrys och ätit, druckit och dansat. De har två för en på onsdagar. Vi var ett gäng på sex stycken som åt och drack gott. Vid stängning var det var stora funderingar på om jag skulle till Borlänge på efterfest eller om alla skulle hem till mig och sova. Det slutade med att Borlängeborna tog taxi till Borlänge och jag åkte hem till mig. Mina händer hettar efter cykelturen hem. Jag kom precis innanför dörren(vet inte hur det gick till att jag kom hem såhär sent, Harrys stängde ju ett!) och bör sova. Resorb och gonatt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter väldigt lovande, härligt dag. Plaskande i vattnet med bäbis, lät lite extra kul. Idag är det jag som ska se till att få lite färg, woohoo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback