Det är inte hälsosamt med kvalserie

Mina händer är iskalla. I magen är det uppror. Hela jag är småsvettig. Jag är hungrig, men kan inte äta. Mina ben känns svaga. Det liksom kryper i hela kroppen.

Det här är skitjobbigt. Det är ju nästan precis samma symtom som inför en vanlig dejt.

Men jag ska inte på dejt. Jag ska på hockey... Om drygt tre timmar kör jag från Borlänge till Leksand och ställer mig i entrén och börjar skramla pengar till tifot. Hur ska jag klara av att stå i två timmar, när mina ben är såhär svaga? Hur ska jag klara av att köra bil? Det här är ju hopplöst.

Andas...

Kommentarer
Postat av: David

"Ett lag som inlett kvalserien med två förluster har aldrig nått elitserien." enligt TextTV. Det räcker alltså inte att Leksand dominerar hela säsongen, utan de ska vara kaxiga och vara det första laget som kommer till Elitserien med två förluster i början av kvalserien? :)

2008-03-21 @ 21:23:46
Postat av: barajagjohanna

David: Nåt sånt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback