Run to the hills (write for my life)

Sitter och lyssnar på Iron Maiden (eh, jo, det är sant) och har lite ångest över att jag inte pluggar. I mitt huvud finns uppenbarligen inga ord som bildar bra meningar just nu. Jag kommer ingenvart. Kanske har jag annat i huvudet. Det stör mig, för jag behöver verkligen få någonting gjort här. De kommande dagarna behöver jag egentligen bara skriva-skriva-skriva. Det är en B-kurs i kreativt skrivande för tusan. Det är heltidsstudier och vi har ett skrivprojekt. Jag borde skriva mest hela tiden. Jag vill ju skriva det här. Skärpning!

(Sådär, nu har jag "sagt" det "högt", så nu kan ni vara på mig när jag får för mig att göra roligare saker som att resa bort, umgås med bäbis och sådant.)


Varför jag borde plugga är för att jag har följande saker till på tisdag:
* läsa en bok (som jag inte börjat med eftersom jag inte har fått den ännu)

* lämna in restuppgiften som jag fick när jag var sjuk sist
* lämna in ca tre A4 med text till halva klassen (visserligen färdigt, ska bara skrivas ut i 12 ex)
* deadline i litterär gestaltning (sex kapitel som verkligen måste genomarbetas)
(...och skrivprojektet fortlöper och snart är det dags för nästa inlämning...)

Jaha. Jag ska upp tidigt imorgonbitti för att jobba igen, så det är väl bara att försöka sätta igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback