Hej, migrän

God morgon. Eller god eftermiddag, snart god middag. Men jag steg precis upp.

Frukost och två värktabletter ville inte hjälpa, så jag hoppade därmed över korrningen av Kåridåren som börjades i dag, och la mig för att sova bort migränhelvetet istället. Att inte korra kan ju förstås vara ganska skönt, eftersom man kan få tid över till annat (läs: plugga!) så här på en lördag. Men de tre senaste timmarna har jag sovit och nu vaknar jag med något som kallas extrem dåsighet, som bara ett migränanfall kan framkalla, och som gör att kroppen och hjärnan inte orkar annat än att stirra in i väggen, eller mörjligtvis pressa ur sig ett blogginlägg. Jag inser att jag hellre hade korrat i en vecka än blivit fångatagen av ett migränanfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback