I dag struntar jag i allt jag måste

Jag mår illa, vilket inte har ett dugg med gårdagen att göra. Trots huvudvärk vaknade jag med en bra känsla, för det blev en fantastisk kväll i går. Illamåendet kommer snarare från nervositeten som finns i hela min kropp, troligen på grund av det som ligger i luften. (Vad kryptisk jag är.) Hur som helst så var det alldeles för många som inte dök upp på temafesten. Själva var vi visserligen två timmar sena, men det var helt enkelt för att vi hade för trevligt hemma. Den första jag såg när vi väl anlände kåren var mr T - och vi fick dansa så mycket bugg och boogie woogie vi ville. Jag älskar endorfinerna jag får av det. Det var alldeles för länge sedan.

Och i dag? I dag struntar jag i allt jag måste göra. Skjuter på kraven lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback