Samos, del III: Badspecial

32676-261

Cyklop och snorkel: 10,80€. Ja, för tusan, det slår vi till på!

Och sedan var vi fast. Snorkling i havet (och i poolen också för den delen...) var en rolig sysselsättning. Vi blev som 8 år igen, båda två. Synen av Idas huvud uppstickande ur vattnet, med cyklop som täcker halva ansiktet och en stor snorkel från munnen, gjorde att jag skrattade så mycket att jag höll på att sjunka.

Vi fick se massor av fina fiskar, stora som små, och vi försökte dra upp ankare från havsbotten, stå på händer och göra volter (jo, av någon anledning kan jag bara det med cyklop, det har nog att göra med att jag varken tittar under vattnet annars, eller kan vara under utan att hålla för näsan).

32676-265 32676-264
Ida - Greklands snyggaste grodkvinna

32676-262 32676-263
Inte utan mitt cyklop

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mysigt. Längtar till min vintersemester i Februari... =) Fick du med dig något från havsbotten, lr det blev mest polen ni plaskade runder i?

Postat av: Cocotte

Hihi, vad snygga ni är;)

2006-08-28 @ 18:16:07
URL: http://cocotte.blogg.se/
Postat av: barajagjohanna

Camilla>> Poolen plaskade vi i nån timme på morgonen och några minuter på kvällen, annars var det havet som gällde. Jag gick faktiskt och plockade massor av vita stenar som jag tog med mig hem. Mamma får tillfälligt ta hand om dem till jag kommer hem från Frankrike, hon har gjort det superfint (bild kanske kommer).

Cocotte>> Visst är vi! Haha!

2006-08-28 @ 18:34:40
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Stephi

Hej Johanna! Härliga bilder du, får mig att vilja boka en sista minut nu, fast plånboken skriker tom.. aja. Har iaf haft en minisemester i Falun =) har precis kommit hem efter 11 timmars bussresa =) Men det e värt det. min pojkvän började på högskolan där i måndags. Undrar bara en liten sak, man funderade gaanska mkt på det; Vart bor du? =)

2006-08-28 @ 18:49:41
Postat av: Stephi

BTW, jag ska till frankrike den 23 septemeber och plocka vindruvor i 3 veckor =) tihi!

2006-08-28 @ 18:50:40
Postat av: Debbie

Haha! Va kul! Vilket helt underbart vatten asså.. väägra ha sånt här va ;)

2006-08-28 @ 18:50:53
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Cicci

Snyggingar :)!! Min syster körde allt på cyklop när vi var i Spanien som yngre (själv är jag livrädd för att vara under vattnet, hrm...) och jag förstår vad du menar med att skratta, ibland så skrattade man så man inte kunde sluta - man ser sjukt lustig ut!!

2006-08-28 @ 18:53:17
Postat av: barajagjohanna

Stephie>> Kul att du uppskattar bilderna. Jag bor i Herrhagen, det ligger... jaa, hur ska man förklara det. Vart bor pojkvännen? Studentlya i Bojsen kanske? I så fall bor jag rakt över sjön... svårt att förklara om man inte har koll på Falun, eller det kanske du har? :) Trevligt att du varit på besök! Kul att du åker till Frankrike, lycka till med vindruvsplockningen!

Debbie>> Ja, vattnet är ett av Greklands klaraste. Otroligt fint och klart. Synd att det är salt bara...

Cicci>> Jaa, man ser hur rolig ut som helst. Och så ser man så förvånad ut hela tiden. Och munnen ser totalt... missbildad ut. Hahaha...

2006-08-28 @ 19:15:52
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Stephi

han bor vid hälsinggården... =)

2006-08-29 @ 21:41:06
Postat av: barajagjohanna

Stephi>> Aha, okej. Jag bor på andra sidan av stan. Om man åker mot Leksand/Söderhamn så kommer man mot Slätta och Herrhagen där jag bor!

2006-08-29 @ 21:44:46
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback