Fulblogg nr 1

Vilken tur att jag har sovmorgon till sju imorgon, det känns nämligen som om jag aldrig kommer att komma i säng... Jag diskar och packar och målar naglarna och slänger sopor och packar lite till och funderar på om jag har glömt något och lyssnar på musik och funderar lite till...

Apropå ingenting 1, så gör mina ben ont. Jag kanske håller på att växa till mig lite.

Apropå ingenting 2, så troooor jag faktiskt att jag nästan lyckades fixa en godkänd vegetarisk måltid åt en köttätare ikväll. Spännande.

Och apropå ingenting 3, så känns det som om min blogg har blivit skittråkig. Förlåt! Jag ska skärpa mig. Men inte just nu, för nu jag måste verkligen försöka tänka efter vad som måste packas ner i resväskan. Jag ska ju med tåget till storstan efter jobbet imorgon.


Kommentarer
Postat av: Ida

Mäh, vadå tråkig? Måste man ha den så BRA jämt då? :P Jag är dej trogen darling! Kram

Postat av: Anonym

stor som i sthlm?

latte?

2006-11-22 @ 23:25:45
URL: http://punaniii.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Ida: Nej, det måste man inte. Och jag är dig trogen, min kära. Varför är du inte på msn? Funkar det fortfarande inte?

punaniii: Nej, inte den här gången. Nu blir det Göteborg. Men en latte är du skyldig mig. ;)

2006-11-22 @ 23:33:56
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback