Leksand - Nybro 5-2

Nej, det var inget bra spel idag heller. Men tre poäng tog dem och just nu är det allt som betyder något. Lillebror och jag tog en sväng till baren i första periodpausen eftersom jag lovat att presentera mig för en viss ledare av klacken. Första gången jag besökte Sportbaren, första gången jag drack cider på hockey. Det borde jag göra oftare. Men jag blev kissnödig som tusan så att jag fick springa två gånger följande paus. I bilen hem var jag så skönt trött att jag bara satt och blundade och lyssnade till musiken, utan att sova. Totalt avslappnad. Och matlåda har jag fått från mamma, så att jag slipper göra ordentlig mat. Det blir varma mackor och te istället. Gud, vad härligt med måndag imorgon. Host, host.

Kommentarer
Postat av: becka

Och själv var man och såg IFK-Halmstad 0-0, blåvitt har hamnat i en lååång nerförsbacke:-(

Postat av: barajagjohanna

becka>> Usch då. :( Det är jobbigt när man hamnar i en sådan lång nerförsbacke, jag vet hur det känns...

2006-11-05 @ 21:17:27
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback