Tillbaka på träningsgolvet

Det blev träning igår. Det var nästan så att jag blev lite sentimental där på träningsgolvet. För ett halvår sedan gick jag med gåbord i sjukhuskorridoren och nu tränar jag. Häftigt. Det gick bra att träna, förutom att musklerna såklart inte är så stora och att rygglyft och lite andra övningar känns konstiga. Men det ger sig nog.

Idag har jag, för ungefär femte dagen i rad, ett väldigt konstigt ont i ryggen. Varenda steg jag tar, om jag inte tar superlätta steg, känns i ryggraden, vilket inte är ett dugg behagligt. Dessutom gör huvudet lite ont vid minsta snabba rörelse. Väldigt märkligt. Jag hoppas allt har med träningen att göra. Jag började ju inte direkt lugnt på Ayia Napa med vattenjympa och volleyboll på dagarna och dans på nätterna. Får låta bli att träna på en vecka och se om det ger med sig. Hoppas, hoppas, för jag är inte riktigt normal just nu.

Diverse prylar till festen är inhandlade, kontrakt på jobbet är skrivet, jobbtider skaffade och jag är nästan klar med min första skrivövning i kursen. Trots att jag mår lite konstigt är jag med i leken. Tänk vad jag kommer vara med i leken när jag mår jättebra, liksom! Go, Johanna, go, Johanna...

Kommentarer
Postat av: Ida

Go johanna, go Johanna!! ;)

Postat av: lisa

go girl, you are the man!:);)

2007-08-30 @ 19:22:14
Postat av: barajagjohanna

Ida: Jag kan dansa lite cheerleaderaktigt om du sjunger "go Johanna, go Johanna"... Haha!


Lisa: For fuck sake, I'm the WOMAN! ;)

2007-08-30 @ 19:29:13
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: lisa

haha=)

2007-08-30 @ 20:29:37
Postat av: Anonym

du är ju typ min idol, så go for it daaaaarling!

2007-08-31 @ 09:31:10
URL: http://punaniii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback