Inte bli sjuk, inte bli sjuk...

Det är inte min dag idag. Men det har det å andra sidan inte varit på flera dagar.

Idag är jag hängig. Känner mig febrig och har ont i halsen. Varken kroppen eller knoppen hänger med särskilt bra. Skulle bara vilja ligga hemma i soffan och sova. Men jag ska träffa en klasskompis på stationen lite senare och göra en intervju. Innan dess ska jag egentligen till farbror doktorn, men överväger starkt att avboka tiden. Jag orkar inte stressa fram och tillbaka idag. Och dessutom har jag väntat på att få problemet löst i ett halvår nu, så jag kan ju egentligen lika gärna vänta lite till...

Jag vill inte bli sjuk. Att vara borta från skolan och jobbet innebär en del problem. Men ska jag bli sjuk, låt mig då ändå bli sjuk nu med en gång, för det är definitivt inte läge nästa vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback