Jag ger upp

Jag vill hem!

Till min tomma lägenhet med Försäkringskassanpost på dörrmattan. Till min tomma lägenhet där jag till hööög volym kan skråla ikapp med arga Ebba Grön eller sköna Jens Lekman eller Lars Winnerbäck som gör mig alldeles gråtmild, utan att någon ska bry sig - förutom grannarna, vilka jag för tillfället skiter i. Till min tomma lägenhet utan bredband.

Studera.nu är fortfarande stängt på grund av urval och nu orkar jag inte sitta hos mina föräldrar och uppdatera samma sida om och om igen. Jag är på uselt humör av flera anledningar och antagningen gör det inte bättre. Jag skulle ge dem en timme och nu har det gått långt mer än en timme. Jag vill hem. Så hem ska jag. Nu.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Förstår att du är irriterad. Det är skillnad på 14 och 20. Och än så länge verkar ju inget hända på studera.nu. Du får försöka i morgon igen. Själv lär jag ju sitta här framför datorn antingen till jag får reda på svaret eller stupar sovande ner.

Postat av: Veronika

Förstår att du är irriterad. Det är skillnad på 14 och 20. Och än så länge verkar ju inget hända på studera.nu. Du får försöka i morgon igen. Själv lär jag ju sitta här framför datorn antingen till jag får reda på svaret eller stupar sovande ner.

2007-07-09 @ 19:43:36
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: barajagjohanna

Veronika: Herreguuuuud, de är minst ett dygn försenade, jag tror jag får krupp! Stupade du igår?

2007-07-10 @ 07:59:06
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Veronika

Stupade. Eller, jag gick och la mig efter CSI:NY. Men var ju säker på att jag skulle få veta nu när jag vaknade. Men icke.

2007-07-10 @ 08:10:07
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: Veronika

Nu kom jag in. Och jag fick förstahandsvalet, dvs Gävle. Jag som inte trodde jag hade förkunskapskraven uppfyllda. Haha. Där ser man - man ska söka det man vill ändå. :D

2007-07-10 @ 09:31:55
URL: http://sagoslott.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback