Jag slipper i alla fall tentorna

image922Haha, jag är så sjukt stolt över mitt självporträtt här åt vänster. (Jag pausade från pluggandet en stund och antog utmaningen jag fått på bilddagboken... att måla ett självporträtt i Paint.)

Apropå plugg, så har jag varit oerhört duktig sedan lunch. Jag har blivit färdig med både nyhetsartikeln och notisen och slipper nu den sjukt tråkiga nyhetsjournalistiken, åtminstone till nästa termin. Jag har läst massor av källkritik (repetition, repetition... jag hoppade faktiskt över en del) och håller nu på att läsa intervjuteknik (repetition det också, men ack så mycket mer intressant). Imorgon är det intervju på riktigt som gäller. Men det är inte jag som ska intervjua, jag ska minsann intervjuas. Tidningen FRIDA har hittat min blogg och vill göra en kortare intervju om min au pair-upplevelse. Jag säger då det: mina bloggar hittas tydligen av allt och alla...

Nu ska jag bara åka och köra ett styrkepass på träningsgolvet, sedan ska jag läsa färdigt. Det är mycket att läsa, lite för mycket framöver. Men fördelen med min kurs är utan tvekan att vi inte har några tentor.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, snygging ;) Vart gjorde du det där??? Askul juh, hihi. Frida minsann, ojoj.. :) Ska dom komma till falun då? Hehe.. :P Good luck darling!

Postat av: barajagjohanna

Ida: I Paint. Hehe. Skitsvårt när man har en musPLATTA, det är ju svårt med vanlig mus liksom. Nej, det är en reporter som kommer ringa mig och göra en telefonintervju.

2007-11-25 @ 19:37:13
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback