Hej, polisen, jag känner igen händelsen.

I fredagens Dala Demokraten kunde man läsa en längre notis om att en kvinna blivit sexuellt ofredad av en ung pojke och polisanmält händelsen. "Det var på morgonen som kvinnan mötte en cyklande pojke på cykelbanan mellan Östanfors och Falu centrum. Pojken hoppade av cykeln när han mötte henne, tryckte upp henne mot en slänt och tafsade på henne en kort stund. Han hoppade sedan upp på cykeln från platsen i riktning mot Östanfors. Kvinnan uppskattade pojkens ålder till omkring 15 år."

Minns ni detta? Jag lovar att det är samma skitunge. Det är nämligen samma väg, ungefär samma ställe, det är samma händelse - en cyklande pojke som stannar för att tafsa och därefter cyklar vidare (förutom att kvinnan som polisanmält skitungen råkade lite värre ut än jag).

Kommentarer
Postat av: lisa

hallå! det var en puss! du behöver inte bli svartsjuk gumman, du vet ju att mitt hjärta tillhör dej, hehe:)

2007-09-30 @ 18:24:31
Postat av: barajagjohanna

lisa: Haha, vad skönt att höra att! ;)

Postat av: tolken

Ja, jag kommer ihåg det. Bra att hon anmälde. Då kanske någon stoppar skitungen innan han blir något mycket värre!

2007-09-30 @ 22:48:22
URL: http://www.parisbarnenisverige.blogs.se
Postat av: Ivana

Ja men fy fan, den där ungen har ju verkligen inte alla hästar hemma!

2007-10-01 @ 09:33:47
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

tolken: Ja, jättebra. Och jag har tänkt att ringa och berätta att jag känner igen händelsen...


Ivana: Verkligen inte.

2007-10-01 @ 11:25:56
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback