Nu har jag svurit tillräckligt. Fredagsmatchen nästa.

Förlusten mot Mora idag var nästan lika jobbig som vinsten i lördags var härlig. Den där vinsten... jaa... matchen i lördags var obeskrivlig. Det är så oerhört svårt att beskriva vad som sker där inne i arenan. Man måste vara där för att få gåshud, tårar i ögonen och rysningar genom hela kroppen. Det är omöjligt att förklara annars. Jag försökte en gång, men jag vet fortfarande inte om oinvigda förstår. Troligen inte.

 "Bryta ihop och komma igen" är ett så fånigt uttryck, men det är ungefär så det är ikväll. Det är klart det är förbannat surt och tungt och allt, men ikväll räckte det att deppa i en halvtimme. Nu blickar jag framåt. Leksand ligger ett poäng efter Mora och Brynäs. Det finns fortfarande en chans och det är inte kört förrän det är kört.


Kommentarer
Postat av: Thobias

Jag håller med! Jag var på plats och det var verkligen tungt att konstatera att mora hade vunnit med udda-målet. Men efter att ståt o skrikit mot drakarna i 15 min efter matchens slut. Så var det ändå med lätta steg jag lämnade hallen, med siktet inställt mot rögle på fredag.
Nu jävlar vänder vi det här!

2008-04-01 @ 23:24:23
Postat av: Therese

Trist , hoppas det går bättre på fredag. jag ska erkänna att jag blivit så påverkad/bloggskadad av att läsa här att jag igår gick in och kollade ställningen i matchen några gånger och hoppades att Leksand skulle vinna. Jag som egentligen inte är ett dugg sportintresserad.

Postat av: Astriid

Det är absolut INTE kört darling ;)

2008-04-02 @ 11:23:49
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Thobias: Jag har förstått att det var kul efteråt - min bror var där och har berättat. Siktet mot fredag!

Therese: Det är så oerhört kul att jag har fått så många att faktiskt bry sig så pass att man tittar på resultatet. :)

Astriid: Kommenterar du fel nu igen? ;)

2008-04-02 @ 12:53:40
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Alias astriid

Jaa! Jag är heelt hopplös......

2008-04-02 @ 18:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback