Vad ska jag hitta för ord till den här rubriken då?

Det finns inga ord... Det finns inga ord... Det finns inga ord... Det finns inga ord... Inga ord.

* * *

Ord? Spänningshuvudvärk. Magsår. Ohälsosamt.
Hjärta. Trasigt.

* * *

Får jag sova nu?

I flera minuter i mitten av sista perioden såg jag ingen hockey. Vet inte var jag befann mig. På sektion A2 höger satt jag, det vet jag, för det är ju där jag bor. Nästan. Men var befann jag mig mentalt? Stirrade rakt fram. På klacken. På människorna som lämnade arenan.

Kan man inte lägga ner kvalserien? Det är fruktansvärt ohälsosamt.

Huvudvärk.

Vad hände?

Ett dåligt Rögle. Ett sämre Leksand. Puckar som ville studsa till Rögles fördel.

Jag hatar att jag älskar hockey Leksand...

Det kanske är mitt fel? Jag hade inga Leksandskläder idag...

* * *

Det kunde inte varit ett mer värdelöst upplägg för högskoleprovet imorgon.

Mensvärk. Och så den här jävla hockeyn. Toppen. Det kommer gå toppen.

Får jag sova nu?

Kommentarer
Postat av: johanna

nej, det är verkligen inte hälsosamt med kvalserie..

Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Nu vet du - en gång för alla - var Leksand hör hemma.

Leksands hem stavas F A R M A R L I G A N.

Livet är bra härligt, ändå!!!

2008-04-05 @ 12:32:43
Postat av: Camilla

Bläää för spänningshuvudvärk. vi kan bilda klubb!

2008-04-05 @ 13:57:47
URL: http://xccc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback