Två dygn senare


Chefredaktören kollar färdiga uppslag.


I går var jag i skolan i 12 timmar. Det kan kanske låta mycket, men med tanke på hur många timmar vissa redigerare var kvar, så är 12 timmar inte mycket att skryta med. I dag var jag i skolan i drygt 16 timmar. Vid midnatt tog jag min laptop, min kamera, mina anteckningsblock och drog hemåt. Övertrött, uppe i varv och med ond hals och snorig näsa, känner jag mig förvånad över hur fort två hektiska dygn kunde gå. Tidningen är klar, i morgonbitti går den i tryck och... jag tror att jag behöver sova lite.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag minns den där redaktionsövningen... Vad roligt det var!



Sov ut ordentligt!

Postat av: barajagjohanna

Sara: Det var oerhört roligt! Det blev inte mycket sömn natten till idag. Men inatt, då jävlar blir det en massa sömn...

2008-12-12 @ 19:16:12
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback