Jag fick i alla fall motion på morgonkvisten...

Jag vaknar strax innan åtta. Är skittrött, eftersom jag som vanligt varit vaken till ett. Vädret utanför är inte lockande att cykla i. Men ska man till skolan, så ska man. Iförd regnställ cyklar jag till skolan där vi ska ha opponering. Kommer fram med vått ansikte, dyngsura händer och fuktiga skor. Går upp till grupprummet för att mötas av... en annan grupp. Går ner ett par våningar igen för att se om jag tittat fel - kanske ska vi vara någon annanstans? Klockan är 9.12 och jag börjar känna mig stressad, eftersom vi börjar om tre minuter.

Tittar på listan.
13.15-16.

TRETTON OCH FEMTON TILL SEXTON. Jag har... fattat fel. Jag som brukar ha sån koll.

Fan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Synd på en sovmorgon... ;)

Postat av: Veronika

Hahaha. (Jag vet, jag är elak. Och jag hade givetvis inte skrattat om jag varit i dina blöta skor.)

2008-10-02 @ 11:26:51
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: barajagjohanna

Sara: Precis. Jag är sjukt trött och har därför lite svårt att plugga nu på morgonen. Eftermiddagen hade jag behövt till tentaplugg.



Veronika: Alla skrattar åt mig. Fast jag hade nog gjort samma sak... :)

2008-10-02 @ 11:45:01
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: C.72

Se det positivt, det var ju bättre såhär än att du tänkte komma dit 13:15 om ni hade börjat kl. 9? Eller..?

Kramar iaf..

2008-10-02 @ 14:21:16
Postat av: Annika

Hahahaha, förlåt Johanna ;) Men det är ganska roligt så här i efterhand :) Jag dök upp klockan sju å morgonen en gång när jag började fyra på eftermiddagen :p men om man ser på det positivt kom du ju upp i god tid :)

2008-10-02 @ 16:12:36
URL: http://ankaplanka.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

C.72: Jag ser det ju positivt - jag fick motion. :) Och ja, det hade varit värre att dyka upp för sent.



Annika: Jovisst gjorde jag det. Jag hann dammsuga och sova en halvtimme. ;)

2008-10-02 @ 17:07:14
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback