Snacka om samspelta

När det är tenta brukar jag vara en av de första som lämnar tentasalen. Jag orkar liksom inte sitta där och ordbajsa hur länge som helst. Mr T däremot brukar vara en av de sista som lämnar tentasalen. Han är mer ambitiös än jag och skriver allt han kan. Därför räknade jag stenhårt med att komma hem först efter tentan i dag, hinna sova en timme och kanske börja med maten innan mannen anlände.

Vi satt i olika salar och skrev tenta, så vi hade ingen koll på varandra. Men när jag närmade mig glasdörren i min sal, såg jag hur mr T närmade sig glasdörren i sin sal. I exakt samma ögonblick  kom vi ut från tentasalarna mittemot varandra. Coolt.

Kommentarer
Postat av: Tore

naaaaah va sawt!

2009-04-30 @ 13:41:06
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)



Ha ha - överlägset mer samspelta än Leksand!!!

2009-04-30 @ 15:43:49
Postat av: barajagjohanna

Tore: :)



Niklas: Hrm. Ja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback