Tillökning i familjen Nikon

Har ni också funderat på varför jag så sporadiskt har lagt upp bilder på min blogg på sistone?

(Nåja, ni kan ju låtsas att ni undrat i alla fall.) Min kamera har varit tjurig det senaste... halvåret? Ibland har den varit trasig i två minuter, ibland i två veckor. Att inte veta om jag kan fota och bara ha min sunkiga lilla kompaktkamera till hands är sjukt frustrerande. Eftersom det inte känts värt att lämna in kameran på dyr lagning när jag ändå vill byta upp mig lite, har målet varit att jag ska ha en ny kamera innan jag åker till Paris. För utan systemkamera känner jag mig handikappad. Och livet blir lite tråkigare.

Därför kan jag knappt bärga mig till min "nya" (begagnade) D80 kommer med posten i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback