E som i elegant.

Jag är bäst, för jag fick E på tentan! Det är det sämsta betyget jag fått på högskolenivå, men på riktigt är jag skitnöjd ändå. Jag tyckte nämligen att det var jättesvårt och trodde inte att jag skulle klara det. Vilken jäkla lättnad!

Nu gick musten ur mig efter att jag spänt mig inför resultatet. Plötsligt blev jag jättetrött. Trots glädjen över att jag är godkänd i massmedierätt och etik, och trots att det är helg nu, så är jag på lite dåligt humör. Ska försöka bota det med att rensa kontot genom att köpa ett träningskort och sedan köra hårt i åttio minuter.


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! Vad jätteroligt för dig!

Postat av: barajagjohanna

Emma: Tack. Ja, det känns oerhört skönt...

2009-02-06 @ 00:31:28
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback