Ett utslitet ord

En kopp te och nybakat bröd. Och så en bok. Om stress. Jag fick den av någon som ser. Ingen höjer på ögonbrynen va? Stressad är ju var och varannan människa, stressad är man när man har lite bråttom iväg på morgonen eller när det en vecka är lite för mycket att tänka på, va? Stressad verkar vara ett utslitet ord. Nåja, jag försöker ta djupa andetag och ha en lugn och avslappnad kväll med mitt svartvinbärste och mammas nybakade bröd. Men lite smånervös måste jag säga att jag är. I morgon börjar min första vecka som ensam kvällsreporter, ansvarig för Falun och  Borlänge. Gode Gud, gör så att det inte händer något stort.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du får ta hand om dig Johanna. Surpla te, ladda batterierna och försök. Om det inte går vet du vad du ska göra! Du behöver se fram emot lite ledighet ...

Postat av: Lilo

Åh, du är kvällsreporter och jag nattchef (jag gick i och för sig på mitt pass i dag). Vilket härligt sammanträffande, nu kan vi önska nyhetstorka tillsammans ;)

2009-07-12 @ 23:43:04
URL: http://andras-ord.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Camilla: I know, I know!



Lilo: Jag önskar dig all nyhetstorka i världen! ;)

2009-07-13 @ 13:29:36
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Angie

Ränttilä är också ensam kvällis för första gången den här veckan :)

2009-07-13 @ 15:25:35
Postat av: barajagjohanna

Angie: Scary! Hoppas det går bra. (Jag är ensam i hela Dalarna fick jag vet, haha.)

2009-07-13 @ 19:48:02
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback