I dag har jag...

...hoppat över morgonmötet och intervjuat en frisör istället.
...skrivit personporträtt.
...intervjuat skadedjurstekniker och annat folk och därmed fått reda på grejer om skadedjursbekämpning.
...skrivit en artikel om skadedjursbekämpning.
...börjat läsa Anna Gavaldas senaste bok på lunchen.
...ätit kladdkaka och mjukglass med min barndomsbästis som är gravid i femte månaden.
...pratat om bäbisar och om gamla kompisar.
...sett en leende kille i en bil köra förbi och vinka och insett att det var frisören från i morse som glatt hälsar på mig.
...köpt folköl till min barndomsbästis storasyster eftersom min barndomsbästis inte ville göra det med bäbismage.
...träffat fröken Fjällen på Hemköp.
...träffat en tiomånadersbäbis som jag inte sett på över ett halvår.
...haft huvudvärk, troligen på grund av åskluft.
...tyckt om mitt jobb och människorna på redaktionen.
...längtat till på fredag.
...känt mig ganska nöjd (!) med det jag har presterat.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag gillar skarpt den sista punkten! :) Bra :)

Postat av: Tobbe

Jag med!

(och punkten innan ^^)

2009-07-01 @ 23:27:01
URL: http://vad-ar-grejen.blogspot.com/
Postat av: Angie

Låter helt fantastiskt! Rock on!

2009-07-02 @ 08:54:36
Postat av: barajagjohanna

Ida och Tobbe: Det tar sig. ;)



Angie: You rock on! ;)

2009-07-03 @ 08:52:10
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback