För korta kvällar


Spinningledaren var lycklig över alla som dök upp i kväll och utbrast att hon var sååå glad att vi tar vår träning på allvar och kommer in i spinningsalen trots att det är varmt och soligt ute! Ja, för tusan, här skiter man i vad det är för väder! Men sommarkvällar på föräldrarnas altan med utsikt över vattnet och en bok i handen är något av det bästa. Och jag fick lite av det i kväll också. Det är synd att kvällarna är så korta bara. När jag hade tränat, duschat och ätit var klockan halv nio. Och nu måste jag sova...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hm, jo, det är trist med korta kvällar. Om jag lyckas vara hemma vid 19-tiden så är det tidigt, och rätt vad det är så är klockan 21 och man har bara hunnit äta. Så kommer allt annat som ska hinnas, svara på e-mail, tvätta, städa, betala räkningar, söka nytt jobb för jag inte trivs där jag är nu...och, ja. Fritid? Existerar inte i min vardag.

Kram

Postat av: barajagjohanna

Sofia: Usch nä. Jag röstar för mer fritid och bättre välbefinnande! ;)

2009-06-25 @ 14:20:33
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback