Det är kärlek

32676-234


Jag är fan kär.  L a r s   W i n n e r b ä c k.  Det är visserligen inget nytt att jag är kär i honom. För fem år sedan insåg jag att ingen skriver så bra, ingen får med så mycket, ingen kan beskriva något så bra i en text, ingen får en att känna igen sig så mycket, ingen låter så bra och ingen är så bra som honom. En
konsert med  L a r s   W i n n e r b ä c k  är magisk, jag ryser, och efter konserten är allt man vill att ha mer av kärleken och magiken.

Läs det här. Och det här.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Lars winnerbäck är verkligen bäst live. Jag är inget stor-fan som kan sjunga med i alla låtar, men de gånger jag sett honom live har det varit bland det bästa jag varit med om. Tyvärr missade jag honom när han var i kalmar iår, men det blir fler gånger hoppas jag...

Postat av: barajagjohanna

Linnea>> Ja, han är otroligt bra live. Och du, jag tror nog att han kommer till Kalmar nånting mer. Förhoppningsvis blir det turné även nästa sommar...

2006-08-14 @ 13:12:16
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: thea

ååh, ja, ingen tar lars och hovet live :) hur mågna gånger har du sett honom/dom? jag har sett dem 4 :) ångrar det inte ett dugg, lars musik är.. magisk-

2006-08-28 @ 16:31:43
URL: http://mmthea.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

thea>> Jag har sett dem tre gånger. Säter och Uppsala förra sommaren, och så i Leksand den här sommaren. Det är ju inte så att man tröttnar direkt... tvärtom!

2006-08-28 @ 19:17:02
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback