Ett foto i timmen, måndag 10 december

image925
10:18 Börjar dagen med att komma på ytterligare ett par frågor till min intervju, och ringer sedan intervjuobjektet, som jag för övrigt ska träffa i Paris.

image927
11:18 Färdigduschad!

image931
12:03 I brist på annat att fota, kan man ju alltid fota sig själv, färdig att ge sig av hemifrån. Men först frukost. Lite sent, jag vet...

image929
13:29 Efter att ha uträttat ärenden på stan gick jag hem till lillebror som jag fick hjälpa att stryka lite. Dagen till ära (matchdag) hade han satt på sig Leksandskallingar. Haha!

image932
14:10 Lillebror och de andra två som syns i framsätet, lämnade av mig på Kupolen innan de åkte vidare mot Västerås för att se hockeyn på plats.

image933
15:03 Det blev fika på Waynes. Lilla Joline och jag ser väldigt intresserade ut av gudmor Reginas mobiltelefon...

image934
16:00 Medan gudmor, mamma och jag provar kläder får Joline hoppa från famn till famn.

image935
17:06 Tillbaka i Falun och får vänta på en sen buss i 25 minuter...

image936
18:23 Middag i form av wokade grönsaker, quornbitar, jordnötter och nudlar. Aldrig fel.

image937
19:08 Matchen (Västerås-Leksand) har börjat och jag kollar liveuppdateringarna på två olika sidor.

image938
20:20 Fixar naglar samtidigt som jag får experthjälp över msn angående min överfulla dator.

image939
21:08 Packa, packa, packa... jag tror jag har glömt massor.

Sedan är jag så trött att jag varken orkar fota eller blogga mer. Dessutom har jag inte hunnit plugga som jag borde, inte packa allt jag borde, inte diska som jag borde och så vidare... På återseende!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åååå, jättefina bilder. för att inte tala om dem där du va med :) Grymt het i ditt mörka hår. Tröjan kunde jag inte låta bli att digga heller.

Postat av: Kristin

Du passar skitbra i ditt mörka hår och lugg. Måste bara säga det =)

2007-12-11 @ 15:15:26
URL: http://kickiass.blogg.se
Postat av: Ida

Haha, intervjuobjekt? :S Hahaha! Vad konstigt det låter.. Är ju bara min lilla Sara. Som är ensam i den stora världen, iih. Ge henne en stor, stor, stoor kram från mej! Puss på dej

2007-12-11 @ 16:05:11
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Postat av: Anna

Din bror får ursäkta, men det var nog dom fulaste kalsonger jag sett :)

2007-12-11 @ 18:09:07
Postat av: barajagjohanna

Camilla: Det är min älskade Pariströja. ;) (Inte köpt i Paris, utan i Stockholm, men med Parismotiv.)

Kristin: Tack du!

Ida: Jag lovar, jag ska ge henne en stooor kram. Puss på sig

Anna: Haha, skitsnack.

2007-12-11 @ 20:18:31
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Therese

Åh packa , ha så kul i Paris , ser fram mot bildkavalkad sen

2007-12-11 @ 20:49:35
URL: http://iutlandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback