Ett foto i timmen, onsdag 12 september

image830
07:15 Dags att äta frulle (ser du vad jag har på mackan, gitarrkungen?!). Till och med mellanmål till skolan har jag fixat.

image831
08:02 I och med att jag börjar så tidigt idag, har jag fått låna bil till Gävle.

image832
09:11 På plats på Högskolan i Gävle och jag letar efter ett hus där jag aldrig varit. I den här skolan finns bara korridor efter korridor efter korridor... Jag trodde att jag skulle få vända och köra hem igen, men efter att ha frågat ett par stycken, hittade jag fram till rätt hus och rätt sal slut.

På lektionen fotade jag inte...

image833
10:52 Rast utomhus i solen.

image836
13:16 Skoldagen är slut och jag ska försöka hitta tillbaka till parkeringen på helt andra sidan av campus...

image835
14:23 På vägen hem passar jag på att handla - jag har ju bil!

image837
15:25 Lunchen blir sen, men god: bulgur, wokade grönsaker, jordnötter och quornbitar i grönsaksbuljong, soya och cayennepeppar. Sjukt gott, jag lovar.

image838
16:57 Efter maten skulle jag lägga mig här i soffan och plugga lite, men jag var så trött att jag somnade gott under filten...

image839
17:45 Jag ska träna igen, andra gången sedan jag tillåts göra det.

Och på träningsgolvet fotades det (tyvärr) inte...

image840
19:38 Det tråkigaste på dagen är ju helt klart måste-sysslorna som att diska och fixa matlåda. Det blir korvstroganoff i morgondagens matlåda (och till kvällsmat). Som vanligt. Jag kan inte tröttna på det.

image841
20:36 Jag skulle plugga, men Idol var roligare. Boken finns ju i alla fall i handen och ser bra ut...

image842
21:37 Två Betapetmatcher och jag vann båda. Ha!

image843
22:23 Choklad, choklad, choklad, jag behöver choklad! Skafferiet innehåller ingen choklad och det slutar med att jag käkar knäckebröd och dricker kanelte istället.



Nästa
EFIT: 14 oktober och/eller 24 oktober


Kommentarer
Postat av: Dunder

Kommer in via EFIT =)

Postat av: Camilla

Underhållande som vanligt :)

2007-09-13 @ 13:02:29
URL: http://millaaa.blogg.se
Postat av: Bamsinnan

Hej!
Kollade in dina EFIT-bilder och jag besökte nån annan som också letade choklad. Jag är inte ensam om att bli chokladnojjig på kvällarna ibland verkar det som:) Fast hos mig blir choklad aldrig långvarig...
Ha det bäst!

2007-09-13 @ 14:32:28
URL: http://bloggen.bamsinnan.net
Postat av: Bim

Jättefina bilder som alltid! :-D

2007-09-13 @ 15:01:19
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

Dunder: Välkommen hit. :)


Tack, Camilla och Bim!


Bamsinnan: Haha, nej, usch vad chokladnojjig jag blir... alltför ofta.

2007-09-13 @ 15:03:40
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Veronika

Vi hade typ skolorientering första dagen. Det gäller ju att ha en karta så är det inte alls svårt att hitta. Det är ju inte så stort, liksom.
Ska skriva in i kalendern. Såg att det var efit igår men hittade inte kameran. Den 14:e ska jag vara förberedd!

2007-09-13 @ 17:13:20
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: barajagjohanna

Veronika: Men... om man har svårt att läsa kartor då? Hehe. Eller, nu underskattar jag nog mig själv, det skulle nog gå bättre med en karta. Bra att du är med i EFIT nästa gång!

2007-09-13 @ 17:17:06
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback