Ett foto i timmen, lördagen 29 mars

Nu kommer mina bilder alldeles försent, men detta beror på att bloggverktyget inte har varit tillgängligt på flera dagar. Jag har haft abstinens, men nu verkar jag vara tillbaka...

image1029
08:31 Jag är i Sälen sedan några dagar tillbaka. En snowboardåkare behöver en stadig frulle. Hehe. Extra härligt är det när den är serverad...

image1030
09:27 Lillebror spänner på sig snowboardskorna och jag har roligt när jag fotar.

image1031
10:40 Min bräda minsann... Detta är min tredje och jag har säkert haft den sedan jag var femton år. Dags att skaffa en ny? Jo, kanske.

image1032
11:30 Jag. Det är tyvärr dags att åka hem.

image1033
12:18 Lunch innan vi ska dra från Sälen.

image1034
13:40 Jag och lillebror är påväg till Leksand. Det är match, Leksand mot Mora.

image1035
14:20 Vasaloppsmålet i Mora. Här i Mora viftade vi lite extra med Leksandshalsdukarna som vi hade hängt upp i bilen.

image1036
15:42 Vi var väldigt tidiga i arenan eftersom vi hämtade min ena Uppsalakompis på stationen i Leksand. Det fanns inte så mycket att fota, så nu följer mer än ett foto i timmen istället...

image1037
17:26 Matchen har inte ens börjat, men redan står alla (även sittplats alltså) i den fullsatta arenan upp och sjunger "hoppa om du älskar LIF" och, just det: hoppar. (Därav oskärpan.)

image1038
17:33 Stiko Per Larsson kommer in på isen i traditionell Leksandsdräkt, med den vackra Leksandsfanan.

image1039
18:33 Stämning i arenan!

image1040
19:24 Det var hårdrockstema på det vackra tifot idag. Leksand - Nothing Else Matters.

image1041
20:22 I bilen påväg hem viftade vi (eh, jag) med Leksandsflagga och vi alla var mer än nöjda. 2-0 till oss mot Mora var extremt viktigt och det är inte ens någon idé att försöka förklara känslorna...

image1042
22:18 Jag glömde visst fota när jag kom hem. Både Uppsalakompisen och jag var hungriga och åt lite mat och satt och pratade vid mitt köksbord. Vi hade inte träffats på många månader och vi hade mycket att ta igen. Jag glömde fota, men det hade ändå inte blivit så roliga foton: vi satt på samma ställe i sissådär fyra timmar och blev extremt chockade när vi kikade på klockan och den var över ett på natten...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina bilder!

Postat av: christel

Härliga bilder, speciellt från hockeyn, man kan riktigt "se" stämningen i hallen!

2008-04-03 @ 03:41:46
URL: http://pumpapuder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback