Tack och hej och på återseende?

Det var väl ett jäkla tjat på mig om att skrivarkurserna är slut, va?

Men nu är det jätteslut, nu när betyget och omdömet på mitt skrivprojekt kom hem i brevlådan. En höjning från betyget jag fick på samma projekt tidigare gör mig så glad, så glad, så oerhört glad. Även om just ämnet i mitt projekt inte håller för en hel roman (vilket jag ju med blandade känslor är fullt medveten om), så är det så oerhört skönt att få höra positiva ord om mitt gestaltande. Mitt projekt kommer jag ändå lägga åt sidan som det ser ut nu. Jag kan inte fylla det. Det får vara bra såhär. Jag har ju andra projekt. Däremot har jag varit rädd att tappa lusten till att fortsätta skriva.

"Jag tror stenhårt på ditt skrivande!" var därför verkligen den sista meningen jag behövde. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback