Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen

Det är titeln på Lars Winnerbäcks nya album som släpps den 21 september. Albumtiteln skulle lika gärna kunnat vara ett citat av mig. Och säkert av många andra. Jag är galet förväntansfull. Inte nog med att det blir en ny skiva. Det blir en höstturné också! I morgon släpps biljetterna.

Och den stora frågan lyder: Ska man ska se konserten i Leksand den 4 december eller i Sundsvall den 6 december?
Rent spontant är svaret förstås: Leksand så klart!


Säterdalen för ett år sedan.

Kommentarer
Postat av: sara

Jag tyckte sa mycket om den förra skivan, sa den här måste jag nog importera!

Postat av: Anna

En kompis berättade för mig att när han klev av tåget i Falun igår såg han en man med långt rött skägg och hår tillsammans med några barn och en kvinna... han var helt lyrisk! varför? Därför att det var Winnerbäck såklart! :)



Tack för igår förresten! Nu har du snart LEDIGT! Kram Anna

2009-07-17 @ 16:06:13
Postat av: barajagjohanna

sara: Ja, det måste du absolut!



Anna: VAR WINNERBÄCK I FALUN?!?!?! Det är jag som ska tacka för igår. ;) Kram

2009-07-17 @ 16:30:58
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja tydligen var han det :) Gustaf hade nästan svimmat... haha!

2009-07-18 @ 10:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback