Ugglan flög vidare


Hon är årets största och  bästa skräll. Caroline af Ugglas gick vidare först från Andra chansen och sedan till finalen. Jag är inte överförtjust i hennes bidrag, även om det blir bättre ju mer man lyssnar på det, men jag diggar henne stenhårt som artist och människa. Det har jag gjort länge. Därför tycker jag att det är superkul att hon har tagit sig hela vägen till final.

Aftonbladet har en omröstning om vilken favorit folk har i finalen. Just nu har 60 000 personer röstat och Caroline af Ugglas leder med 20 procent av rösterna. Crazy.

Extra roligt är det eftersom jag har en intervju med henne i studenttidningen som kommer ut på fredag. Den blir liksom lite extra aktuell så där dagen före finalen.

Bild

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är väl tur att nån är nöjd ;) Jag hade mycket hellre sett att hon gick vidare med låten hon sjöng förra året.

Postat av: barajagjohanna

Ida: Caroline var inte den som jag allra helst hade sett i finalen rent låtmässigt, men när fel låtar åkte ut och hon stod kvar i semifinal, så röstade jag och hoppades verkligen. Det är ju skitkul för henne, det är mest det jag tänker på. Och skrällen, den är skitkul.

2009-03-08 @ 22:44:32
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback