Ett oredigerat foto i timmen, lördagen 24 juli


Efter 8 Nyvaken och trött ska fixa sig för dagen.


Efter 9 I väntan på tunnelbanan.
 

Efter 10 Ååååka pendeltåg...


Efter 11 Framme på Stensund, där jag tillbringat många sommarveckor som barn och ungdom. Småkusinerna fick i uppdrag att hämta vatten i havet som säkerhet till grillen.


Efter 12 Vi hittade en bamsegrill.


Efter 13 Tjocka släkten spelar kubb – och oj vad mitt lag förlorade.


Efter 14 Tårtan. (Vi firade mammas 60-årsdag i efterskott.)


Efter 15 Jag i jobbprat med mosters sambo.


Efter 16 När regnet inte ville ge med sig, valde vi att åka hem.


Efter 17 Jag följde med till Falun för en snabbvisit. (Och fler bilbilder kändes tråkiga.)


Efter 20 Pizza time hos föräldrarna.


Efter 21 Jag. Hatar. SJ. Efter en timme tvingades jag boka en dyr förstaklassbiljett. Jag. Hatar. SJ. Sa jag det?


Kommentarer
Postat av: Camilla

... gillar ditt : ett foto i timmen. Vilken dag, tråkigt att regnet inte ville ge med sig. Här har det regnat konstant sen tidig morgon. (söndag) Pizza lät smarrigt men mindre roligt med sj-internet-fel-irritation.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback