Brev

När jag kom hem från skolan idag, trött och ont i axlar och nacke som vanligt utan att jag vet varför, och släpandes på en väska med tunga böcker och en tung Icakasse med mat, så möttes jag av ett gäng tråkiga reklamblad på dörrmattan. Men under alla dessa reklamblad låg det ett svart kuvert till Johanna Lundholm i Sweden och jag blev så glaaaaad, för jag såg direkt att det var Linns handstil! Linn i London. Och att sätta sig vid köksbordet och läsa hennes brev, det gör att man liksom glömmer allt runtomkring för ett tag. Riktiga och långa brev, jag undrar vad det är som gör de så speciella. Jag blev så glad. You made my day, Lino.

Vet ni vad jag ska göra imorgon? Det vet jag. Då ska jag njuuuuta av att varken gå till skolan eller till jobbet. Jag har gått upp klockan 6 fyra mornar i rad, och så klockan 7 idag, och det är jag inte van vid sedan jag slutade jobba heltid, så nu ska det bli alldeles, alldeles underbart att få sova tills jag vaknar av mig själv. Sen att jag måste plugga imorgon är en annan sak. Men det ska bli skönt att sova.

9 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback