Allt för pengar

»Johanna, vill du jobba över?»
»Japp!»

Eller ska jag säga »gärna», »absolut», »självklart», »som jag har längtat efter att få frågan»? Helst skulle jag vilja ha min heltidstjänst, men jobba över ger ju åtminstone pengar.

Så nu blir det jobba över med en totalt IQ-befriad sysselsättning. Skönt. 4,5 timme mertid vilket totalt blir 11 timmar, bara idag. Imorgon bara 2 timmar mertid, men 2 timmar är trots allt 2 timmar. Och på söndag blir det minst 5 timmar mertid plus helg-ob. Kalas. Inte för att jag blir rik på det här, men mindre fattig. ;)


Kommentarer
Postat av: lisa

dessutom ger det dej chansen att fjäska in dej lite! de tänker "jaha johanna hon är pålitlig hon, henne kanske man kan ge heltidstjänst?" hehe eller hur?=) smart jag e!:P

2006-12-07 @ 14:48:37
Postat av: Camilla

Aldrig fel med övertid. Det gör du alldeles rätt i, att tacka ja. Själv har jag varit hemma sen i tisdag och förlorat en massa pengar. Hoppas bli tillräckligt frisk till Måndag då jag planerat att jobba över, hela den veckan. Ta igen lite! Snart, Paris, snart Paris .. då ska Johanna mingla med sin nya frisyr =)

Postat av: barajagjohanna

lisa: Pja. Om det inte hade varit för att vi är väldigt många som tackar ja till extrajobb, så kanske. ;)

Camilla: Ja, absolut. Vartenda litet korvöre är ju värt något... Hoppas du vblir frisk snart! Japp, snart Paris. Och min frisyr... gah! Jaadu, vet inte vad jag ska säga om den. Så jätteny känns den kanske inte. ;)

2006-12-07 @ 17:34:29
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: naffs

du får i alla fall ob! Jag jobbar kvällar och helger men får inte mer betalat för det...men men har man gett sin in i resturangbranchen så har man. inte mer med det...KRam kram och grattis!

2006-12-08 @ 15:59:05
URL: http://naffs.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

naffs: Japp, det är bra att man får lite extra på helgen... Men jag vet hur det är i restaurangbranschen, har ju också varit där.

2006-12-08 @ 17:03:38
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback