Gnagare...

...ni hänger med i fem mot tre
utan domare så finns ni inte alls
för ni är stockholmsjävlar
Gnagare
ni hänger med i fem mot tre
utan domare så finns ni inte alls...


Vad ska jag säga? Jag önskar jag kunde stanna lite längre i Leksand idag. Vilken adrenalinkick. Jag har inte stått i klacken sedan den nya arenan byggdes. Det hände nämligen en liten incident sist att jag inte vågade stå där igen. Men nu är allt tusen gånger bättre. Och jävlar i helvete - ursäkta mitt språk - vad kul. Jag kan ju inte säga så mycket om själva spelet, för det ser jag mycket mer av på sittplats. Men oj vad kul det är att skrika, klappa i händerna, hoppa och skrika lite till. Och låten ovan blev ju en rolig succé, jag antar att all creds som vanligt ska gå till en viss grym klackledare.

O A O A RE VI ÄR
SKOTERRAGGARE

Och inte fattar ni nånting. Haha. Att skriva om hockey på min blogg är som att tala till en vägg. Och det är ganska underhållande.

Just det, det blev 4-2 förresten. Mot AIK (Stockholms jävla gnagare). 23.30 visas matchen i repris på SportExpressen, det ska jag se!

Och en sak till: jag fick visa leg i baren. Två gånger. Hahaha. Jag har inte kommit upp i den åldern då jag tar det som en komplimang, men jag skrattade ändå rätt högt när jag fick frågan. Tips från brorsan är att i fortsättningen strunta i Leksandskläder och istället ta på mig skinnjackan. Jag ser tydligen äldre ut då (?).


Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

"Skoterraggare" har man ju skrikit några gånger... Men det ser jäkligt kul ut att åka skoter. Det skulle jag gärna testa någon gång.

Alltid härligt när aik åker på däng. :-) Men det är ingen stockholmsklubb, de är från Solna.

Postat av: barajagjohanna

Cliff: Jag vet att de är från Solna. :) Men de är ju 08:or! Och ja, att åka skoter är huuuuur kul som helst! Jag längtar till det blir snö och tjock is på sjön.... :)

2006-12-02 @ 10:38:15
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: becka

Haha kul, jag har fått visa leg ett antal ggr när jag köpt snus, gissa om kassörskorna skäms när de får leget och ser att jag snart är 31:-) Jag har även fått visa leg för att köpa en folköl, samt varje gång jag är på bolaget. Jag ser nog ut som en bebis med rynkor;-)

2006-12-02 @ 15:59:11
URL: http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com/
Postat av: becka

Haha kul, jag har fått visa leg ett antal ggr när jag köpt snus, gissa om kassörskorna skäms när de får leget och ser att jag snart är 31:-) Jag har även fått visa leg för att köpa en folköl, samt varje gång jag är på bolaget. Jag ser nog ut som en bebis med rynkor;-)

2006-12-02 @ 16:45:11
URL: http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com/
Postat av: barajagjohanna

becka: Haha, sådär kommer det säkerligen vara även för mig när jag är 30+. Jag har alltid mitt leg i handen när jag är på Systemet eller går in på krogen, och visar nästan utan att de ber om det, jag är van vid att de misstror mig liksom. Och det blir inte bättre av att alla påstår att jag är fruktansvärt olik mig på körkortet heller...

2006-12-02 @ 20:39:03
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback