Jag som längtade efter datorn...

...får nu märka att jag inte kan ladda upp bilder på bloggen och jag kan inte länka i texten. Det hindrar mitt bloggande en hel del. Nu har jag skickat lite bilder till mig själv på mailen, så att jag kan lägga upp fler Parisbilder från jobbet imorgon. Gah. Datorn är alltså inte helt på topp, och jag undrar hur jag ska lösa det...

Jag är på pisshumör för övrigt. Sov jätteoroligt och drömde en jobbig mardröm om operationen som har förföljt mig idag. Dessutom har jag fått lite ändrade arbetstider som inte faller mig i smaken direkt, är sur för att datorn inte fungerar som det ska, orkar inte packa upp, och så tror jag att jag behöver lite sällskap. Ge mig en kraaaam! Sådärja. Då har jag hävt ur mig det. Och mitt pisshumör beror garanterat på brist på mat, så det är vad jag ska fixa nu. Mat.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi alla har våra dagar. Idag va de din dag! Hoppas tummen upp imorgon, trots allt snart jul. Då vill man vara glad ;F

Postat av: Therese

Vi har alla såna dagar. Önskar att jag kunde ge dig en riktig kram istället för en bloggkram. Har massor av spansk pottisomelett (tortilla) här så du hade kunnat få hur mycket mat du ville om du haft vägarna förbi. Kram :)

2006-12-19 @ 22:58:34
URL: http://utrikes.blogspot.com
Postat av: Johanna

*cyberhug* Hoppas att det känns bättre nu! Ser fram emot att se kort från resan. :)

2006-12-19 @ 23:03:29
URL: http://pumansdotter.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Camilla: Det blir säkert bättre imorgon.

Therese: Tack. :) Och tortillas hade varit myyyycket trevligt.

Johanna: Tack du. Mer bilder kommer imorgon...

2006-12-19 @ 23:04:07
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback