Junior-VM

Mm, kolla här. Junior-VM i hockey börjar idag, och spelas i Dalarna. Okej, landskamper i hockey är inte det bästa jag vet, men hockey är kul och det spelas ju för tusan i Leksand, så det är klart att det är kul! Fullsatt arena också. Och självklart har pappa biljetter. Men självklart tog sig pappa och lillebror friheten att bestämma vilka som skulle åka och jag får inte följa med, för de ska åka och ta med sig sina kompisar. Hallå?! Schyssta klubben. Men det är klart grabbarna ska åka... jag är ju bara tjej, jag kan ju inte vara intresserad på riktigt... Suck. »Men jag har fyra lediga platser till matcherna i Mora som du kan få», säger pappa och flinar. Hrm. Visst. Till Mora är jag ju jättesugen på att åka. Inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback